OSTRZEŻENIE: NASZA WITRYNA JEST NIEPOPRAWNA POLITYCZNIE I WYRAŻA BEZMIERNĄ POGARDĘ DLA ANTYPOLSKICH ŚCIERW ORAZ WSZELKIEJ MAŚCI LEWACKIEJ DZICZY I INNYCH DEWIANTÓW.
UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2

Proszę upowszechniać ten tekst w Sieci

Walczę z socjalizmem już 62 lata – odkąd zostałem w 1957 roku poczęstowany gazem łzawiącym na proteście przeciwko likwidacji „Po Prostu” (wtedy nie wiedziałem, że jest to gazeta socjalistyczna; na tle komunistycznej szarówki wydawała się normalna). Potem areszty po kilka miesięcy w 1964 i 1968, potem krótkotrwałe areszty z powodu podziemnych wydawnictw, internowanie w 1982…

W 1992 jako poseł zgłosiłem projekt uchwały lustracyjnej – który, o dziwo, został przez Sejm przyjęty. Nie została przez Antoniego Macierewicza wykonana – ale zapowiedziano mi wtedy, że nie darują mi Wielkiego Strachu, że bezpieka nigdy nie da mi spokoju. Oczywiście: nie cała bezpieka – część służb specjalnych, podejrzewam, nawet ze mną sympatyzuje – ale nienawidzi mnie część, która była wystarczająco wpływowa, by sparaliżować kolejne partie: UPR i KNP. I widać wściekłość tych ludzi, że tym razem się nie udało: wejdę do Sejmu – i Marx jeden raczy wiedzieć, co ja tam mogę nawyrabiać.

KONFEDERACJA była blokowana na wszelkie sposoby – nie tylko z mojego powodu, ale też dlatego, że przy „Okrągłym Stole” śp.gen.Czesław Kiszczak i Jego agenci postanowili, że Prawica nigdy nie będzie dopuszczona do władzy. Właśnie przyznał to WCzc.Adam Lipiński, v-Prezes PiSu: ( https://twitter.com/PolsatNewsPL/status/1189284736361009152 ) Stąd zgodne głosy Lewicy, łże-liberałów i łże-konserwatystów, że KONFEDERACJĘ należy od’izolować od zdrowej masy agentów, złodziei i idiotów stanowiących zdecydowaną większość obecnej „klasy politycznej”.
(To jest zresztą zjawisko powszechne w całej Europie; proszę uważnie przeczytać: ( http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=26308&Itemid=47 )

Ale przede wszystkim trzeba od’izolować Korwin-Mikkego – bo ja traktuję postulat likwidacji socjalizmu serio. Co gorsza: moja popularność idzie w górę. W sondażach prezydenckich przekraczam już 7% ( https://natemat.pl/289039,duda-wygrywa-o-wlos-najnowszy-sondaz-nie-daje-mu-jednak-wielkiej-przewagi ) w Sieci biję nawet JE Andrzeja Dudę ( https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/korwin-mikke-wygrywa-z-prezydentem-duda-aa-Tnp9-VVVz-t9w9.html ).

Obecna linia obrony reżymu idzie więc tak: KONFEDERACJA byłaby może i do przyjęcia – byle bez Korwina. Setki trolli rozsiewają po Sieci rozmaite paszkwile, sugerują, że gdyby nie ja, to KONFEDERACJA miałaby znacznie lepszy wynik, a ja powinienem zrozumieć, że przeszkadzam, że powinienem odejść na emeryturę, a w ogóle to zająć się dziećmi i wnukami. Niektórzy ludzie dobrej woli wierzą w te bzdury – i z własnej woli je powielają.
Zapominając o losie UPR i KNP

Więc oświadczam, że mam zamiar przeżyć Unię Europejską – a, Bóg da, i socjalizm i d***krację, które upadną po nadciągającym Wielkim Kryzysie. I mam zamiar dołożyć sił, by ten upadek przyśpieszyć.

Proszę zatem o pomoc w tym zbożnym dziele.


© Janusz Korwin–Mikke
5 listopada 2019
źródło publikacji:
www.Korwin-Mikke.pl





Ilustracja © brak informacji / za: www.facebook.com/janusz.korwin.mikke/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA: PRZEGLĄDASZ STRONY ARCHIWALNE!
NASZ ZAWSZE AKTUALNY ADRES BIEŻĄCEJ STRONY TO:
tiny.cc/itp2